Området på Angelstad

Klubben leier et utendørsområde på Angelstad - her kan du som medlem komme og trene, sosilaisere og bli kjent med andre to- og firbente.

Du vil få koden til bua med treningsutstyr og til det inngjerdete området. Av utstyr har klubben diverse til bruk ved rallylydighet og agillity-trening.

Området er tilgjengelig for klubbens medlemmer hele året. Organiserte aktiviteter legges ut på vår facebookside ,samt i aktivitetskalenderen vår

I sesongen er det klubben som står for klipping av gress på uteområdet, dette settes opp etter plan og oversikten finnes på veggen av bua.

Alle som bruker området henstilles til å parkere på grusplassen på venstre side av veien, og holde området rent og ryddig til enhver tid. Der finnes dunker med rent vann til drikke for hundene, samt såpevann til bruk hvis hundene tisser på treningsutsyret.

Innendørstrening på Skuggevik

Vinteren 2023/24 har klubben fått leid lokalet på Skuggevik for innedørs trening med hund.

Her organiseres for trening i nosework og rallylydighet, og man må betale en sum for å bli med fra gang til gang